ΦΡΟΝΗΣΗ.
ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ «ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΟΡΘΩΣ» ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΣΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ «Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΥΖΩΙΑΣ» Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ «ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ» ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΘΩΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΑΞΗ .
ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ .
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ «ΤΟ ΚΡΑΤΕΙΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ»ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ.
ΣΩΦΡΟΣΝΕΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΑΙ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΜΑΥΤΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ.
12 ΑΞΙΕΣ18 ΑΡΧΕΣ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio… ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ Η ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: #ΓΕΩΡΓΙΑ_ΒΑΓΕΝΑ ΤΗΛ.:,6997255597 & 6993013015 e-mail: georgiavayena@gmail.com IΣΤΟΤΟΠΟΣ: https://georgiavayena.blogspot.com TWITTER: https://twitter.com/georgiavayena FACEBOOK: https://www.facebook.com/georgiavayena ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ: ΒΟΤΣΗ 64, ΠΑΤΡΑ
ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ Η ΚΟΡΗ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣe.sy.kalamarias.a.s@gmail.com ΤΗΛ2313 095.407
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΥΡΟΥ 6944 69.69.35
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου