Από τους τρείς εγκεφάλους μας το Καθεστώς ερεθίζει στοχευμένα τον 1ο των ενστίκτων επιβίωσης ( συναντάται στα ερπετά ) και τον 2ο των συναισθημάτων ( συναντάται στα ανώτερα ζώα , στα θηλαστικά ) , ελέγχοντας τον 3ο της λογικής ( συναντάται στα δελφίνια , στις φάλαινες , στους χιμπατζήδες και φυσικά στον Άνθρωπο αλλά σε εξαιρετικά εξελιγμένη μορφή -με δύο ημισφαίρια- και μέγεθος μεγαλύτερο από των άλλων ανώτερων ζώων με ανεξερεύνητες-αχαρτογράφητες πρακτικά δυνατότητες ( οι άλλοι δύο εγκέφαλοι έχουν χαρτογραφηθεί πλήρως και ο χάρτης τους χρησιμοποιείται από το Καθεστώς – που το εφαρμόζει μόνον εκεί που το ενδιαφέρει , στα προγράμματα Ελέγχου του Νου , γιατί για τέτοια πρόκειται.)
.Έχει κάθε λόγο να το πράττει αυτό με όλη του την δύναμη , καθημερινά και ολημερίς , δεδομένου ότι στόχος του είναι να ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ , και για να μας ελέγχει πρέπει πολύ απλά να κρατά ενεργούς στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους α) τον εγκέφαλο της υπόφυσης , του κεντρικού νευρικού συστήματος , όπου κατοικοεδρεύουν τα ένστικτα επιβίωσης ( με αρχηγό τους τον Φόβο ) και β) τον εγκέφαλο των παλαιοθηλαστικών όπου γεννιούνται τα συναισθήματα. . Τα ΜΜΕ και τα υπανθρωπάκια που τα απαρτίζουν είναι αυτά που έχουν αναλάβει την 24ωρη επιτήρηση των ανθρωπόμορφων ζώων. Όσοι έχουν διαφύγει της επιτήρησης , προφανώς και είναι υπό εξέλιξη Άνθρωποι οπότε δεν (απο)λαμβάνουν επιτήρηση αλλά δέχονται πλήρη καθεστωτική επίθεση.
Όσον αφορά το δημοσίευμα για τον Αρτέμη που τα ΜΜΕ με τα ανθρωποειδή τους επικαλούνται ότι δήθεν αναφέρθηκε υποτιμητικά για τους ανάπηρους , με εκ του πονηρού αποκοπή και παρουσιαση μονον μισού λεπτού για να μην υπάρχει κατανόηση για το θέμα της συζήτησης , οποιοσδήποτε λειτουργεί με κέντρο τον 3ο εγκέφαλο και όχι τον 1ο ή τον 2ο ( που ελέγχεται ευθέως από τον 1ο ανά πάσα στιγμή και χωρίς δυνατότητα αποφυγής , αντίθετα από τον 3ο που επιδεικνύει δυνατότητες απεμπλοκής από τους άλλους δύο προφανώς έχοντας δυνατότητα ανεξάρτητης λειτουργίας αλλά και σύνδεσης με κάτι έξω από το σώμα , τον Νου , ο οποίος δεν είναι ατομικός αλλά συμπαντικός και πρακτικά δεν διαφέρει από τις άλλες έννοιες του έχουν δοθεί ).
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑ ΥΒΡΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΗΡΩΝ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗ ΑΝΑΠΗΡΩΝ , ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
Ο Αρτέμης αναφέρθηκε στον τρόπο που αντιμετωπίζει το Καθεστώς μαζί με τα ανθρωποειδή υβρίδια ζώα του αυτούς τους συνανθρώπους μας που το ίδιο αποκαλεί με διάφορους τρόπους όπως «με ειδικές ανάγκες» , ή «ανάπηρους» , πλέον και «παραολυμπιονίκες» . Ο Αρτέμης επιτίθεται όπως πάντοτε στο Καθεστώς και στα εργαλεία τους και σε κανέναν άλλον , όπως κάνει πάντοτε.
Το Καθεστώς δημιουργεί ανάπηρους και μας θέλει ανάπηρους , πρακτικά μας έκανε όλους ανάπηρους και όσοι το κατανοούμε προσπαθούμε να αυτοιαθούμε ( αυτοθεραπευθούμε ) , προκειμένου να ενεργοποιεί εύκολα και ανά πάσα στιγμή , τους δύο πρωτόγονους εγκεφάλους μας ελέγχοντας τον τρίτο , τον ανθρώπινο , με παράλληλη δημιουργία αντίξοων εξωτερικών συνθηκών ( κοινωνικό-πολιτικό-οικονομικό έως και φυσικό περιβάλλον ) καθιστώντας πολύ πιο δύσκολη την διαδικασία ανεξαρτητοποίησής του.
Απομένει λοιπόν ατομικά από όλους εμάς που θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι ( ανάπηροι ή όχι , ισχύει το ίδιο) η επιλογή της επίμονης χρήσης του 3ου διπλού εγκεφάλου μας έτσι ώστε να ΜΗΝ ελέγχεται από τους δύο πρωτόγονους προκειμένου να κατανοούμε αυτά που μας δείχνουν ή λένε και να τα διαχωρίζουμε από αυτά που υπάρχουν , προκειμένου να καθορίσουμε αυτά που βλέπουμε.
Artistic abstraction composed of human feature lines and symbolic elements on the subject of human mind, consciousness, imagination, science and creativity
ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ Η ΚΟΡΗ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣe.sy.kalamarias.a.s@gmail.com ΤΗΛ2313 095.407
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΥΡΟΥ 6944 69.69.35
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου